Nutricia Medical Shop 0 800 50 17 85 facebook

Оплата та доставка

Як працює бронювання замовлення в аптеці

Оформити замовлення та забрати товари можна в одній з аптек по всій Україні. Якщо товар на момент замовлення знаходиться в обраній аптеці, ви зможете забрати замовлення через 10 хвилин після його оформлення.

Для підтвердження готовності вашого замовлення ми відправимо СМС-повідомлення з номером замовлення та адресою аптеки, яку ви обрали для самовивезення.

Для отримання замовлення необхідно назвати співробітнику аптеки номер замовлення, який ви отримали в СМС на номер телефону, використаний для оформлення замовлення.

Зверніть увагу, що бронювання товарів дійсне протягом 24 годин з моменту оформлення замовлення. Для вашої зручності ми повідомляємо в СМС точний час закінчення бронювання та режим роботи обраної аптеки.

Способи оплати замовлень

• В аптеці, готівковий розрахунок;

• В аптеці, банківською карткою VISA/MASTERCARD;

Безготівковий розрахунок

  • Для фізичних осіб: Можливістю оплати через банк покупці можуть скористатися для попередньої оплати замовлення. Квитанція для оплати надсилається оператором на електронну адресу покупця після підтвердження замовлення та уточнення вартості доставки. Ви можете сплатити заказ через будь-який банк, що діє на території України. Термін зарахування грошових коштів складає 2-3 робочі дні. До моменту надходження коштів ми не резервуємо на складі товари вашого замовлення. Під час оплати банківського переказу  додатково стягується комісійний збір банку за переказ грошових коштів, який складає, в середньому, до 3% від вартості замовлення.
  • За наявності банківської картки «Приватбанк» (пенсійної, розрахункової, кредитної), ви можете забронювати товар шляхом переказу коштів з власної картки на розрахунковий рахунок. Реквізити розрахункового рахунку вам надасть оператор. Термін зарахування грошових коштів складає 1-2 години.
  • Для юридичних осіб: Усі необхідні для бухгалтерії документи (оригінал рахунку на оплату, рахунок-фактура, накладна, податкова накладна) видаються разом із замовленням при його отриманні.

Повернення грошових коштів

  • Повернення можливе протягом 1-10 днів у випадку отримання від вас повідомлення про помилково проведений платіж чи бажання відмінити замовлення.

 

Повернення та обмін

 

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості), Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», а саме Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), ‒ продовольчі товари, лікарські препарати та засоби санітарної гігієни не підлягають обміну (поверненню).

 

Брак і неналежна якість товару

Для обміну продукту неналежної якості або у разі невідповідності замовлення для фіксації звернення зателефонуйте на гарячу лінію: +38 050 506 05 05 (у будні із 10:00 до 17:00; вартість дзвінків згідно тарифів вашого оператора зв’язку).

Для обробки заявки на обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів. 
У всіх випадках, коли обмін відбувається через неналежну якість товару чи невідповідність замовленню, він проводиться за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення та обмін товару можна здійснити лише після попереднього узгодження з нашим менеджером. 
Спосіб обміну: за погодженням з нашим менеджером. Варіанти для вибору найбільш зручної для вас служби доставки буде надано нашим менеджером у ході обробки заявки на обмін.

Статус замовлень

Цілодобово (callback)

(обслуговує партнер - Аптека 9-1-1)

консультація по продуктам

З 9:00 до 19:00 пн-пт